Lihtsaim viis mediteerida

Updated: Sep 10

Ma olen täiesti kindel, et olete kuulnud mediteerimisest. Paljude jaoks aga tundub mediteerimine raske. Kuna mediteerimise üks osa on iseendaga ja iseendas olemise kunst, siis just see ongi see hirmufaktor, mis muudab mediteerimise paljudele inimestele keeruliseks.





Esiteks on keeruline leida aega, et igapäevaselt mediteerida. Teiseks tunneb suurem enamus inimesi, et nad teevad seda valesti. Ja kolmandaks on terve ilm täis niivõrd palju erinevaid meditatsioonipraktikaid, et algaja huvilisena tundub mega raske nende seast endale õiget valida.


Seetõttu ma mõtlen, et jagan oma meditatsioonipraktikat teiega, sest see on ilmselt kõige lihtsam praktika maailmas. Ma olen kindel, et see on kindlasti kuskil kasutatav ja sellel on ilmselt mingi nimi isegi ka, aga mina olen leidnud selle enda jaoks lihtsalt oma kehale häälestudes ja seda kuulates.


Kuna minu jaoks on oluline see, et ma läheksin magama ilma päevaste murede ja mõtetega, tundubki see praktika ideaalne. Ma teen seda täpselt enne magama minekut. Enne uinumist sooritatud meditatsioonid on minu meelest eriti head, sest need lõõgastavad keha ja meelt ning garanteerivad hea une ja hommikuse rõõmsa tuju ja väljapuhanud keha.


See praktika on väga lihtne. Proovi ise järgi. See käib umbes nii:


Heida voodi peale või maha pikali nii, et lamad selili. Sule silmad tümba alustuseks kaks väga sügavat hingetõmmet sisse ja välja. Nüüd tunned, et keha hakkab lõdvestuma, lõdvestuvad nägu ja õlad, rinnak, kõht, reied, sääred ja jalalabad. Nüüd hingad veel korra sügavalt sisse ja välja ning tunned, kuidas keha vajub madratsi või põranda sisse ja kogu keha muutub raskeks ja mõnusaks.


Seejärel taastad endale omase rahuliku hingamise rütmi. Hoiad kogu oma fookus sellel, kuidas täituvad sinu kopsud õhuga ja kuidas nad siis ka tühjenevad. Nüüd hakka lugema iga oma hingetõmmet. Enne kui välja hingad, loed numbri, kordad seda 10x ning kui fookus kaob ära ja tähelepanu rändab mujale, tood selle lihtsalt tagasi hingamisele ning lisa fookuse kaotamise eest üks fokusseeritud hingetõmme lisaks.


Nii lihtne see ongi! Kas proovid järgi? Anna mulle sellest teada! Kuidas läks ja kas see tehnika, mis sulle pakkusin, sobis?

209 views

Subscribe Form

  • Facebook
  • Instagram

©2019 by Ingrid von Wicca.