Seitse lihtsat spirituaalset praktikat

Igapäevane spirituaalne praktika on miski, mis on iga inimese jaoks midagi äärmiselt personaalset. Nii kirglik kui see teema ka võib olla, on oluline proovida või vähemasti uurida erinevaid vaatenurki ja võimalusi oma spirituaalsuse arendamiseks. Inimesed on kõik erinevad, kuid me kõik otsime vastuseid väga isiklikele küsimustele, mis suures osas ksüivad kõik üht ja sama asja.

Igapäevane spirituaalne praktika võib elu mõjutada nii mitmel erineval viisil. Seetõttu ma usun, et isiklikud spirituaalsed praktikad on midagi, mida peaks teistega jagama. Internetist võib leida tohutul hulgal igasugu erinevaid praktikaid, millest enamiku rakendamiseks on tarvis teha suur elumuutus. Omast kogemust tean rääkida, et liiga suured või liiga palju muutusi korraga toimib nagu bumerang, sa jõuad lõpuks ringiga tagasi sinna, kus alustasid. Seetõttu olen aastatega integreerinud endasse ükshaaval praktikad, mida nüüd aktiivselt kasutan. Valisin ja jagan neist praktikatest välja seitse lihtsamat.


Spirituaalse elustiiliga ei tasu aga pööraseks minna. Kuigi selles energias elamine on värskendav, kerguse tunnet loov ning eduelamusi pakkuv, ei tohi inimene kunagi unustada, et ta eksisteerib füüsilises reaalsuses. Ma olen nõus, me oleme kõik mingisugused valgusolendid, armastusest sündinud ja kõik need lilled ja liblikad ja bla bla bla, eksole. Ma usun seda, aga! Aga ma ei ole hetkekski ära unustanud, et mina - Ingrid, olen lihast ja luust inimene, kogemas füüsilist reaalsust. Ma olen isiksus, kes pole varem selles kehastuses elanud, kogenud. Minu eesmärk inimesena seega on kogeda, õppida ja areneda nii füüsilise maailma reeglite, kuid vaimse maailma reeglite järgi.


Niisiis on kõige olulisem aspekt elus leida tasakaal ja seetõttu ei või minu spirituaalne praktika ühendada mind lahti füüsilisest reaalsusest, hoopiski vastupidi. See peaks mind lülitama sisse ning avama minus täieliku potentsiaali, et füüsilises reaalsuses saavutada oma eesmärgid ja soovitud edu. Jagate seda matsu? Küll jagate, olete ise samuti sellele raudselt mõelnud, kuid meie maailma selgeltnägijad ja nõiad on kõik kuidagi väga ebamaised, nii et samastumise protsess on kuidagi raske, kui mitte võimatu. Minu reaalsuses on kõik ühepikkused. Niisiis valisin välja seitse lihtsat praktikat, nendest, mida aktiivselt enda elus ka kasutan.


Seitse lihtsat spirituaalset praktikat


1. Mediteeri

Jah, see ilmselt kõige tüütum soovitus üldse. Mediteeri! Aga ma ju ei oska!? Oskad küll, ära häma, kui mina sellega hakkama sain, saad sina ammugi. Meditatsiooni praktikaid on erinevaid, nende eesmärgid on samuti varieeruvad. Minu jaoks on alati keskendumine olnud keeruline (ilmselt mul on lapseeast diagnoosimata ATH, kurat seda teab!?). Eriti keeruline on olnud lapseeast saati keskendumine müra sees, ma kuulen kõiki asju, tajun kõike enda ümber ning harva suudan ma ühe koha peal liikumatult paigal püsida. Niisiis meditatsioonid olid minu jaoks rasked. Küll aga aitas mind siis ja aitab ka igapäevaselt meeli rahustada see lühike ja lihtne meditatsioon, millest kirjutan lähemalt siin. Kui mediteerimine on keeruline siiski, aitab ka meditatiivne jalutuskäik looduses nii, et oled täiesti üksinda, ilma muusikata ning keskendud sellele, mis on sinu ümber või mis toimub sinu sees.


2. Leia spirituaalsel teekonnal olev seltskond

See on midagi, mida ilmselt iga teekonnal olev inimene igatseb. Seltskonda ja sõpru, kellega sellistel sügavatel teemadel vestelda ja kogemusi jagada ning tuge, juhatust või mõistetud saada. Üks põhjus, miks religioonil ja spirituaalsel elustiilil võib olla nii palju positiivseid mõjusid, on see, et selles protsessis kipuvad teatud sorti inimesed koonduma üksteist toetavate inimeste kogukonda. See kogukond osutub eriti võimsaks väepunktiks, kui spirituaalsel teekonnal tugevneb üha enam eraldatuse ja maailmast lahusoleku tunne. See eraldatuse ja maailmast lahus olemise tunne ongi nii-öelda ärkamine, millest kogu maailm räägib. Kuidas see kogukonnas suhtlemise siis igapäevapraktikasse kuuluda saaks? See ei pea tingimata olema mõni sõber, see võib olla ka korra või kaks nädala jooksul joogatunnis käimist, kohalikus meditatsiooni või väeringis käimine või kuulumine mõnda eneseabi või teekonnal olevate inimeste facebooki gruppi.. Tõenäoliselt sõbrunete mõttekaaslastega, kes jagavad teie väärtushinnanguid ja nii tunnete end sotsiaalselt rohkem ühendatuna, rääkimata sellest, et spirituaalsete tagasilöökide suhtes oskavad teised läbi oma kogemuse toeks olla ka sulle. Selleks ongi minul loodud ka Wicca kogukond. Meil on spirituaalsel teekonnal olevatele ja õppida soovivatele teelistele selline salajane Wicca grupp, mille leiad, kui vajutad siia. Grupiga liitumiseks on tarvis vastata küsimustele ning tutvuda grupi reeglitega.


3. Loe spirituaalsust puudutavaid ja filosoofilisi kirjutisi

Sageli kirjutavad meediumid, selgeltnägijad, nõiad ja vaimsed juhid raamatuid või blogisid, mis jagavad inspireerivaid ideid, kuidas oma teekonnaga paremini toime tulla. Keegi kuskil siin planeedil on kindlasti kogenud sama, mida sina ning tema kogemusest lugemine võib aidata sul näha ka iseenda kogemust hoopiski uues valguses. Lugemine enne magamaminekut võib sulle uueks päevaks õpetada tarkust, mida vajad, pluss see võib aidata sul paremini uinuda ja välja puhata.


4. Ole tänulik kõige eest, mis on

Tänutunde saavutamine keerulises olukorras ei ole muidugi lihtne. Kuid käima õppimine ei olnud seda samuti. Kehvas olukorras vähemalt ühe või kahe asja leidmine, mille eest võib olla tänulik õpetab sinu ajule uusi juhteteid, mis viivad sind parema enesetunde ja probleemilahendamiseni.


5. Loodusega ühes rütmis elamine

See on üks Wicca põhikontsptsioon, sest Wiccade kalender põhineb Aastrarattal, mis omakorda põhineb Maa tsüklitel. Proovi kogeda loodust ning mõista, et oleme üks osa sellest ja see on üks osa meist. Looduse rütmides elamine on midagi, mida on keerulisem seletada, kui seda on tajuda.


6. Võta aega üksi olemiseks

Kuigi inimestele meeldib seltskond, on tarvis, et me oleksime ka piisavas koguses üksinda iseendaga. Need üksi olemise hetked võivad olla lühikesed, rahustavad meditatsiooni minutid või palved. See võib tähendada aja veetmist lihtsat joogapraktikat sügava hingamisega tehes, ka istumist 5 minutit kontorist või kodust väljas päikesepaistes või lihtsalt - nagu ma armastan teha - lakke vahtides.


7. Füüsiline aktiivsus

Üks asi on treenida oma vaimu, hoopis teine asi on treenida oma keha. Keha vajab samuti lõdvestust, sirutust, venitamist ning koormust, et energia liikuma saada ja seeläbi keha ning vaimu puhastada. Füüsilisel spirituaalsuses, kui nii võib öelda, on mitu vormi. Näiteks: jooga, pilates või isegi jooksmine või jõutreening. Mis iganes tundub õige, seda tuleb teha.


Mitut neist praktikatest sa juba enda elus kasutad ja millist sa siit valikust oma ellu juurde integreerida sooviksid?

70 views

Subscribe Form

  • Facebook
  • Instagram

©2019 by Ingrid von Wicca.